Jeg skal selge bilen min!

Hei på dere! Tok meg en bloggfri dag i går som dere forhåpentligvis merket, men med litt dårlig samvittighet da.. Ting forandrer seg – nå føles det helt unaturlig og ikke bra i det hele tatt å ikke oppdatere bloggen i løpet av en dag. Før kunne det gå flere uker, til og med flere måneder mellom oppdateringene. Stolt og fornøyd med meg selv som har kommet så godt inn i bloggrutinene, og ikke minst at jeg elsker å blogge ♥

Hadde fri fra jobben i dag på Dagsenteret, men har for det om vært veldig produktiv og fått unnagjort en god del praktiske ting. Rumpehaken min er borte (… mer om det senere) og har hentet to spennende pakker på posten. 


Pakken til venstre fra Junkyard er faktisk til DERE! Eller.. Til 30 stykk av dere i allefall. Pakken inneholder noe av det vi skal fylle goodiebagsene med, som de 30 første på klessalget på søndag skal få. Goodiebagsene vil inneholde fine ting, så det kan med andre ord lønne seg å være tidlig ute! Pakken til høyre er til meg selv, hehe – og den inneholder noe som vil gjøre blogghverdagen min betraktelig lysere nå i mørketiden. En ekstern blits! Gleder meg sånn til å teste den ut når jeg har fått kjøpt batterier.

I dag har jeg også tatt bilder av bilen min, så nå er endelig bildene som skal brukes i salgsannonsen i boks. Jeg har utsatt og utsatt hele salgsprosessen i flere måneder, har nok gjort et forsøk på å fortrenge at jeg faktisk skal selge den. Jeg elsker bilen min, virkelig! Min aller beste venn gjennom tykt og tynt i over to år, og det er med blytungt hjerte at jeg nå skal selge den. Personen som kjøper den er heldig, og vil garantert få se meg gråte litt også i samme slengen, haha! Men jeg må bli voksen en gang jeg også, Vegard har bil og vi trenger ikke to biler. En slik luksus har vi ikke råd til, og vi drømmer jo også om å kjøpe en fin leilighet sammen etterhvert. Og da må bilen min ofres </3 

Når finn-annonsen er lagt ut skal jeg linke til den på bloggen, men dere kan jo få se noen bilder allerede nå! Jeg tror faktisk aldri dere har sett bilen min skikkelig?? På høy tid at dere får sett den, før den blir borte.. 

Er den ikke utrolig fin? Bilen min heter BMW 118 Coupe M-sport, er veldig trofast og helt rå å kjøre. 2010 modell, gått 106.000km og 6-trinns manuell gir. Interessert i mer info? Ta kontakt på mail: [email protected].

8 kommentarer
    1. Herlighet for en utrolig kul og flott bil! Kunne gjerne tenkt meg den selv, men lommeboken er nok ikke enig der gitt.. Haha, jeg får klare meg med min gamle, lille opel astra en liten stund til. Forresten, jeg ble veldig nyskjerrig på dette med rumpehaken som du sa! Har rumpehake selv og det er det kjedeligste som finnes, så om du har funnet en måte å fjerne den på vil jeg mer enn gjerne vite hvordan! Hihi.
      Uansett, jeg vil bare tipse deg om et blogginnlegg jeg publiserte tidligere i dag. Tenkte kanskje det kunne være interessant for deg som shopper så mye klær! Der har jeg nemlig tatt for meg noen punkter, og dersom du følger dem kan du ENKELT handle klær HELT TRYGT fra Asia! 😀 Har lagt linken til innlegget i url-feltet, så håper jeg at det kan hjelpe deg, kjære Tuva!

    2. For en fin bil! Etter å ha sett køene utenfor blogg-klessalg tidligere ror jeg det kommer til å komme overraskende mye folk på det salget deres! Nå er det jo skummelt å håpe for mye, men i og med at dere er 4 stk med mange blogglesere alle sammen! Blir i alle fall spennende å se! Masse lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg