Still going strong

Hei på dere, mine vakre blogglesere! Beklager all maset om klessalg og om hvor stress det er – MEN DET ER DET VIRKELIG! Jeg rekker ikke å tenke på noe annet. Har holdt på med forberedelser stort sett hele dagen, og kan endelig føle meg klar for morgendagen – da skal alt rigges på plass. Ikke at det blir en mindre hektisk dag, snarere tvert i mot. Tipper jeg må kjøre 4-5 turer med lass av søppelsekker ned på lokalet, i tillegg må jeg huske på å dra på IKEA og kjøpe flere stativ. Hjelp.. I morgen (og på søndag) skulle jeg hatt fire hender! Eller ti. 

Gleder meg sånn til å hilse på alle sammen som møter opp ♥ Og jeg skal ikke legge skjul på at det skal bli ekstremt deilig å bli kvitt alle søppelsekkene med klær også. Vegard blir minst like gal (om ikke mer..) av alle klærne som ligger rundt omkring i leiligheten, så søndagen kan ikke komme fort nok for noen av oss, haha. Når søndagen er forbi lover jeg mer interessant og variert lesning her inne, klessalget er det eneste fokuset jeg har om dagen. 


Se på rotet rundt meg, skulle tro jeg aldri kom i mål! Finner hele tiden nye klær å putte i søppelsekkene. 


Blir å selge begge Hunterstøvlene mine på søndag! De er nesten ikke brukt, som dere tydelig kan se har de bare stått og samlet støv. 


Goodiebagsene er på plass! Posene og noe av innholdet er sponset av H2. 


Levi’s shortsen har (dessverre?) rumpa mi vokst ut av, så om du ikke squatter like mye som meg (:p) kan du komme og kjøpe den på søndag! 

Nå må jeg komme meg i seng! Det blir en lang dag i morgen. 

7 kommentarer

Siste innlegg