LASERBEHANDLING – RESULTAT SÅ LANGT

Her kommer endelig en update om laserbehandlingen, som det har vært enorm etterspørsel om. Har du ikke fått med deg hva jeg tidligere har skrevet om behandlingen? Anbefaler deg å lese dette og dette blogginnlegget først da. Der finner du svar på mye, blant annet hvordan behandlingen foregår, hvor jeg utfører den, pris og så videre – hvis du ikke finner svar på ditt spørsmål der, bare spør 🙂 Men les gjerne de bloggpostene først, slik at jeg slipper å gjenta meg selv ♥ Hovedsakelig tenkte jeg nå bare å oppdatere hvordan resultatet er per dags dato og planen videre! Alle blogginnlegg angående behandlingen legger jeg under kategorien “hår”, så da vet du hvor du finner dem.

For ett år siden startet jeg hele prosessen med permanent hårfjerning med laser, både nedentil(alt) og under armene. Synd at jeg ikke kan vise dere før- og etterbilder av musa/bikinilinjen(…), men der tror jeg grensen går for hva dere vil se, eventuelt hva som er lovlig på blogg.no. Så da blir det armhulen dere får se! I den anledning har jeg vært så søt og grei og spart hår i ca. 3-4 dager, for å vise dere hvordan det står til. Beklageligvis tok jeg aldri et ordentlig FØR-bilde – dumt, både for min egen del og for at jeg ikke kan vise dere et ordentlig før/etter-bilde. Det er skikkelig urutinert av meg, det beklager jeg! Så bildene under er altså hvordan hårveksten min er i dag, etter to behandlinger. 

Når det er sagt, så var hårveksten nedentil mitt “problemområde”, og hovedårsaken til at jeg i det hele tatt ønsket permanent hårfjerning – en hårfri armhule er for meg bare en ren luksus og utrolig deilig!

HÅRVEKSTEN MIN I ARMHULEN ETTER TO LASERBEHANDLIGNER: 
 

HØYRE ARMHULE: 

 

ARMHULER – RESULTAT SÅ LANGT OG PLANEN VIDERE: 
Hårveksten der har aldri vært ekstrem eller langt over gjennomsnittet, vil jeg si. Men likevel valgte jeg å sette i gang behandling der også, etter to gjennomførte behandlinger nedentil. Rett og slett fordi jeg var såpass fornøyd med resultatet så langt der nede, at jeg like greit kjørte på under armene også. Så nå har jeg altså tatt totalt fire runder med laser nedentil, og totalt to under armene. 

Angrer sånn på at jeg ikke tok før-bilder… Men sånn er det! Etter to behandlinger vil jeg påstå at hårveksten er minket med ca. 30%. Det er jeg veldig fornøyd med, da man uansett ikke kan forvente å bli 100% hårfri! Det gjelder uansett hvilket området på kroppen. Nå føler jeg ikke en trang til å barbere hver dag/annenhver dag, slik jeg ofte gjorde før. Foreløpig planlegger og forventer jeg å ta to behandlinger til, for å ende opp med det resultatet jeg ser for meg å være fornøyd med! Stresser ikke voldsomt med det, men skal prøve og få gjort èn ny behandling før 2016 er omme – og da skal jeg selvfølgelig oppdatere dere og gi dere ferske bilder og sammenligne disse med! 

VENSTRE ARMHULE: 

NEDENTIL – RESULTAT OG PLANEN VIDERE: 
Mitt “problemområde”.. Jeg er så glad for at jeg etter mange år med grubling og vurdering, bestemte meg for å starte prosessen! Hårveksten der nede har plagd meg i flere år, spesielt de siste årene da det begynte og forverres. Alle aktiviteter som innebar å gå i bikini var ubehagelig å bli spontant invitert med på, for det måtte nemlig planlegges! Denne sommeren derimot, var fantastisk! Badet og hadde det gøy uten å tenke på om bikinitrusa var stor nok. Det har vært jævlig deilig! 

Hittil har jeg, som nevnt, gjennomført fire behandlinger der nede. Vil påstå at hårveksten har minket med ca. 40-50% +/-. Varierer litt fra området til området. Forventer ikke å bli 100% hårfri, det kan jeg ikke forvente heller og det er heller ikke et mål. Litt hår gjør meg absolutt ingenting, det blir uansett bare bagateller i forhold til utgangspunktet. Her også tenker jeg to behandlinger til etterhvert, for å oppnå det jeg ser for meg som ønsket sluttresultat. 
 


Håper dette innlegget ga svar på hva dere har lurt på ♥ Jeg anbefaler å ta laser til deg som har kraftig, sjenerende hårvekst og vil gjøre noe med det. It’s all worth it! Min roomie tok sin aller første behandling i går, etter og hørt om hvor fornøyd jeg er og sett mitt resultatet (hun vet heller ikke hvordan utgangspunktet var). Jeg har tatt alle mine behandlinger hos Hudspesialisten i Trondheim – har enda ikke gjort research og bestemt meg for hvilken klinikk jeg skal gå for her i Oslo. Tips meg gjerne, om du vet om noen flinke? Et kriterium er at de må bruke diodelaser, det er den typen laser som funker best (etter min research og hva jeg har blitt anbefalt). 

PS: Laserbehandlingen er ikke sponset. Har betalt den selv. 

13 kommentarer
    1. Jeg har tatt laser på “barten” og haka. Strålende fornøyd. Tok ca 1 uke fra første behandling til jeg merka effekt. Har nå tatt 3 behandlinger og jeg er bare så glad at jeg endelig knota meg til å gjøre det. Skal spare penger til å ta bikinilinja samt armhulen. Overleppa og hake pleier koste ca 1400 kr. Det gjør ikke særlig vondt, i såfall er det bare som ett lite støt som varer i ca 0.05 sekund 🙂

    2. Hei!
      Lurte på om du vet om en må ligge helt utildekket om en tar bikinilinje? Eller om en får på seg en liten tanga-sak? 🙂 Dersom en tar alt (som i ditt tilfelle) må vel ligge utildekket, men lurte på om du visste likevel. Kjekt du deler resultater med oss!

    3. Anbefaler Oslo hud og laserklinikk på det varmeste! Har tatt diodelaser der selv, og er veldig fornøyd med resultatene så langt 🙂

    4. Du skriver jo ganske åpent om dette, så jeg tar sjansen på et direkte spørsmål: Har du merket noe forskjell når du har sex (både samleie og oralsex) før og etter laserbehandlingen nedentil? Er det bedre eller er det vondt å ha sex? Tar det kortere/lengre tid før du kommer?

    5. Tuva!!
      Komnenterer nesten ALDRI, men MÅ her!
      Du må ikke finne på å sette fot på elipseklinikken på noe som helst tidspunkt hva gjelder laser!!
      ALDRI!
      Jeg skulle fjerne noen få blodkar i ansiktet med laser, og ble behandlet av en spl som ikke hadde fjerneste anelse hva hun gjorde!!!
      Fikk 2. grads forbrenning, og har nå arr i hele ansiktet. Hadde perfekt hud før det… Bare noen små blodkar som skulle fjernes. Ble deprimett i to år etterpå. Seff sjokk for psyken å “miste” utseendet!
      To klinikker som er safe mtp laser, for tro meg har nå gjort research:
      -hudklinikken, ligger i folkepassasjen, youngstorget. Drives av jon langeland, hudlege, kjeeeempeflink estetisk, og har en hel haug med sykepleiere som kun driver med estetikk og den type behandlere. 100%,safe og proff! Han har drevet med laser siden 80tallet, lengst i norge, har ofte vært på tv, og har alltid de nyeste laserne
      -henning stang, volvat, norges mest kjente hudlege. Jobbet initialt i klinkken over, men har nå egen også kun nyeste utstyret og en hsug med flinke ansatte. 100% proff både mefisinsk og ikke minst estetisk!
      I oslo finner du mange dårlige klinikker! Også med kjente navn.. Ikke gå å ødelegg huden, mer vanlig enn du aner.
      Lykke til. Måtte advare. Da jeg mottok ny behandling i proff klinikk var den overstått på 10 sek uten ubehag. Ble ikke varm engang, der elipsesykepleieren hadde brent meg slik at jeg måtte på legevakten…

    6. Hei! Tusen takk for at du deler dette! Jeg har tenkt mye på å gjøre dette selv, men har aldri turt. Jeg vurderer nå dette sterkt da jeg også sliter med planlegging av sommer og bading blant annet.

    7. Hei,
      Kan jeg spørre hvor mye dette koster/ kommer til å koste? Er veldig interessert, men er student og blir nødt til å spare meg opp.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg